maandag 13 januari 2020

Home Sweet Home 2020 gaat deze week van start......


De Home Sweet Home is toch zo'n leuke quilt van Barb Adams en Alma Allen. maar voor sommige quilters is het niet eenvoudig hem te maken om dat de beschrijving in het Frans of Engels is ....


Ik dacht... ik ga voor jullie een vertaling maken... gratis gewoon via een facebook groep op Internet: Home Sweet Home 2020 of als je geen facebook hebt via de mail, stuur ons daarvoor een berichtje via het contactformulier......zo kun je lekker mee doen


Het eerste blok heet 'Zonnebloemensteeg nr. 14' en is een schattig huis met een zonnebloem er naast...


Nog een schattig huisje.. dit kerstcadeau kreeg ik van mijn dochter, zelfgemaakt!..


We hopen dat het roodborstje in de tuin er een nestje in wil maken...


Het is toch duidelijk voor wie het is.....


Bij de start van dit nieuwe jaar komen er alweer prachtige quilts voorbij..
Patty maakte een sterrenquilt voor haar dochter..


Marjolein heeft een quilt gemaakt uit het boek van Willyne Hammerstein,


Die willen we graag lenen voor de Quiltrondvaart van 8 mei! Om even van heel dichtbij te bekijken....


Druk druk ben ik alweer; .. met quilts van mijzelf klaarzetten..


En borduurwerken van mijn moeder Jacoline... voor een nieuwe tentoonstelling in Maarssen. Jammer dat mama er niet meer bij kan zijn, wat zou ze trots zijn geweest op onze duo-expositie!.
Nog even hard werken en dan is de opening vrijdagmiddag..


Fijne week allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten