dinsdag 11 juni 2019

Het was genieten van Anna Jantina... en de Artez Fashion Show

Het was genieten toen Anna Jantina, bekend van Instagram met haar romantische Quilts, bij ons op 23 mei een Show En Tell met workshop kwam geven


We hadden maar liefst 16 quilters op bezoek en het was stralend weer..)-



Zo kon er ook genoten worden van de tuin;


En bij de entree van de winkel stonden buiten quilts om even van te genieten..


Op het grote rek buiten mocht mijn Austin Blue Bird quilt, een lekkere grote..


Oeps een klein ongelukje... een waterfles had gelekt in de lapjes tas van 1 van de quilters. gelukkig scheen de zon en kon alles mooi drogen.


genieten... genieten... de ene na de andere leuke quilt kwam uit de manden van Anna Jantina


de boompjes zijn zo leuk... zal ik ook..... neee, ik heb nog genoeg te doen.


De huisjes zijn ook schattig en Anna Jantina speldt alles op een laken, handi zo zie je de quilt groeien en ben je niet gauw iets kwijt.


We kwamen ogen tekort..
Als vrij snel daarna ging ik heerlijk een paar dagen weg naar Limburg;
Daar bezocht ik Quiltwinkel de Log Cabin


In een leuk pandje in het Duitse dorpje Selfkant, vlakbij Sittard. 


Mijn blog is iets later; ik was heel druk met het helpen van mijn dochter die afstudeert aan Artez Fashion Design...We hebben genoten van haar afstudeershow afgelopen vrijdag en daar toonde zij 10 modellen die zij dit jaar maakte inclusief schoenen en accessoires..)-


Kijk de invloed van mama.... quilten in de rok...

en oh ja...
Gelukkig is het meisje met de Parel veilig aangekomen in Houston, Texas.
Zij ligt in de kast te wachten op het Festival dat in oktober plaatsvindt.


Fijne week allemaal!


2 opmerkingen:

  1. Grappig, toch een beetje invloed van moeders.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je weer meegemaakt. En wat zul je trots zijn op je dochter. Nog een fijne zomer verder. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen