maandag 20 mei 2019

Quilten in Kerstsfeer op kasteel Vorden en het meisje op reis...


We mogen het vandaag bekend maken! De Quiltzusjes Marijke van Hartendief en ik... Vlijtig Liesje hebben een nieuw plannetje gesmeed...)-



We zijn op onderzoek uit geweest en hebben een sprookjesachtig kasteel gevonden in Vorden. Dat is in de buurt van Deventer. Nadat we op de koffie zijn geweest bij kasteelvrouwe Karin, wisten we het zeker!...


Het is de perfecte locatie voor een KERST Quiltdag , net voor kerst dit jaar...
Ik kijk in gedachten al dromerig uit het raam op deze raambank...


We zitten in de grote zaal met z'n allen te quilten bij de monumentale houtkachel, waarin een lekker vuurtje zal branden....


het wordt bovenal een heerlijke beleving, met een hapje en drankje, quilten en snuffelen in het kasteel.
We zijn er zelf helemaal vol van, maar dat had je natuurlijk al gemerkt..

Ga je mee? dan kun je hier kijken voor meer info over de Kerst Quilt Dag

Ook kun je nog boeken voor de Landgoed Quiltdag op woensdag 4 september bij kasteel Cannenburgh in Vaassen. Daar zijn nog een paar plekjes vrij. Dat is een gezellige Quiltdag in september in de buurt van Nunspeet.
---



Dit weekend heb ik afscheid genomen van mijn 'Meisje met de Parel', de quilt die naar Houston mag om daar te 'hangen'op de Sapphire Celebration ter gelegenheid van het 45-jarig bestaan van het Quiltfestival Houston. 


Nog even een aai...


en dan hop... een stevige doos in..


driedubbel goed ingepakt gaat zij op reis en deze week naar de vervoerder... Het blijft heel spannend allemaal...ik heb pas rust als ze er is, daar in het verre Amerika. 

Fijne week allemaal!




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke plannen, heerlijk. Ik kan me helemaal in jou verplaatsen wat betreft het versturen van de quilt. Dat je maar gauw mag horen dat ze goed aangekomen is. Wel heel leuk dat een quilt van jou Hanneke, daar mag hangen. Fijn dag. Maud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kastelen in kerstsfeer zijn zo sprookjesachtig. Echt een verwendag zal het zijn! Toi toi toi met het meisje met de parel! Spannend en straks zo leuk om te horen hoe jouw quilt in Amerika gewaardeerd wordt!

    BeantwoordenVerwijderen