woensdag 13 februari 2019

Niet naar Zwolle maar we geven korting


Op de handwerkbeurs... daar staan wij niet. Wij kiezen ervoor om weer andere leuke dingen voor je te organiseren, maar...)-
we willen wel wat extra doen.
Daarom vier dagen lang, van 14 t/m 17 februari GRATIS verzendkosten in de webshop (v.a. 10 euro) 

Dat is toch leuk en scheelt heel veel euro's. 


Heb je al gezien dat we een nieuw toegangsbord hebben? Met een echt winkelbordje dat op OPEN en  gesloten staat. Dat draaien Binky en ik even om 's morgens als hij uitgelaten wordt.



Deze leuke naaihoek zag ik bij de groothandel, zo'n bord lijkt mij erg handig voor alle spulletjes



Ik heb gisteren de Blok-van-de-maand Olivia's Tuin Quilt gespannen op mijn superhandige Q-snap frame. dat is toch een wonderframe. In een mum van tijd heb je je quilt netjes doorgeregen, zonder zere rug of over de grond kruipen.


Het doek staat mooi gespannen en rijgt eenvoudig door. ik zit er ontspannen op een stoel bij. Het frame is superlicht, dus eenvoudig te verplaatsen, of te draaien of even weg te zetten. Ik zet het in de zomer ook wel in de tuin om te quilten, want je hoeft niet te rijgen, je kunt ook meteen quilten als je wilt en een frame in bezit hebt. 


Deze halve buizen klemmen de quilt vast en als je ze een beetje verdraait, spant de quilt zich.
Wij hebben de frames uit Amerika geimporteerd en op voorraad hoor.
Kom gerust in de winkel even kijken naar een frame.
Meer info lees je ook hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten