maandag 8 juli 2019


Goedemorgen! Het was een bijzondere afgelopen week, mijn dochter behaalde haar diploma van Artez Fashion Design, de school waar ook Victor & Rolf van af komen. Een feestje was het en we zijn heel trots op haar.
Nu ken ik haar vrienden ook goed en ik heb voor vijf van haar dierbaarste vrienden een notitieboek gekocht en er een stoffen omslag voor gemaakt met de foto's van hun afstudeercollectie er op. dat gaat geweldig met photofabric, stof waar je op kunt printen. 


In de winkel is hard gewerkt aan nog meer leuke quiltpakketten. Wegens succes hebben Gerrie en Jolanda pakketten extra gemaakt van de Hand Made House Quilt


Eindelijk kreeg ik dit weekend het boek in de bus waar ik zo op zat te wachten...)-


Nautical Quilts van Lynette Anderson, vol met leuke quilts en spulletjes die gerelateerd zijn aan zeilen en buiten zijn. Ik ga er denk ik iets uit maken voor onze boot. (boek te koop bij bol.com o.a.)


Deze quilt met meeuwen is leuk in verschillende kleurstellingen. Zo mooi zacht vergrijsd.. of met een iets pittiger kleurtje..)-



Dit is een kleine muurquilt, die Jeanette op de bee bij ons aan het maken is.


Even onze eigenwijze Binky laten zien... 11 jaar oud en nog niet weten dat hij helemaal niet op de bank mag liggen! Wij zetten  s'avonds de kussens van de bank omhoog om dat te voorkomen; maar daar weet meneer wel wat op. Hij rommelt net zo lang tot hij super heerlijk ligt. En hij wordt doof....
Want ik zette hem op de foto en hij had niets in de gaten...


Nou wil ik zo graag laten zien wat ik zelf allemaal aan het naaien ben... maar dat kan helemaal niet!
Ik ben iets aan het maken voor een lieve vriendin... maar dat is geheim en de foto's komen wel over 2 weken.


En.. ik ben een quilt aan het maken voor de Landgoed Quilt Dag in Cannenburgh in Vaassen op 4 en 5 september, maar dat moet ook in het geheim... want dat wordt dan pas onthuld... en hij wordt leuk!

Lieve allemaal ik wens jullie een fijne week en we zijn nog open tot 27 juli met de winkel dus kom nog even langs en bezoek ook onze tentoonstelling,



6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met zo'n getalenteerde dochter!
    Spannend wat je allemaal gaat bedenken en de maritieme quilt ideeén zijn eindeloos om toe te passen. Fijne vakantie!
    Leuk speldenkussen ook, ik zag het patroon ooit in QNM.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen de andere studenten verrast zijn geweest met jouw cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en bijzonder cadeau. Daar kleven voor altijd mooie herinneringen aan. Die notitieboeken zullen ze vast koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi cadeau voor dochter en vrienden. Zeker een leuk boek van Lynette.🤗

    BeantwoordenVerwijderen