maandag 21 oktober 2019

Nog 1 weekje Quilts in Vredegoed......


Heerlijk als je als winkelier mag kiezen uit de nieuwe stofstalen voor het komende voorjaar..


De serie Super Bloom van Edyta Sitar bijvoorbeeld, is weer prachtig...
en we hebben weer heel wat kleurtjes besteld.


Wat een belangstelling voor onze mystery advent kalender! Ik ben druk in de weer om alles klaar te maken voor de eerste bestellingen, want deze serie is uitverkocht.
maar.... goed nieuws ik ga kijken of we nog bij kunnen maken en dan stuur ik daar de eerste week november een berichtje over, dus houd de mailbox in de gaten! Of stuur mij vast een mailtje als je interesse hebt.


Deze lieve speldenkussens zijn nieuw! Een rode in French General stofjes en een blauwe in de stofserie Blue Byrd van Windham. Ze bestaan uit 8 hexagons en zijn in een middagje klaar!


Het weer wordt frisser.. en ik heb een oud quiltje heerlijk over mijn bed gelegd als extra laagje..
Het is de quilt van mijn zoon... die niet weg mag... maar bij ons logeert omdat hij er zelf even geen plaats voor heeft.


Deze week zijn wij helaas een weekje GESLOTEN....


Het terrein krijgt een opknapbeurt en planten worden verzet.....


Ons roodborstje houdt alles scherp in de gaten, want het is zijn plekje en hij volgt het als een kleine opzichter...


Het is bijna zover... dan gaat mijn Delft Blue Stars Quilt opgehangen worden bij de International Quiltfestival in Houston van 31 oktober t/m 3 november....
Het is de Sapphire Celebration ter gelegenheid van het 45 -jarig bestaan van het festival, een expo met alleen maar blauwe quilts!


Ben je nog niet naar de Quilttentoonstelling in streekmuseum Vredegoed in Oud-Maarseveen geweest? Dan kan dat nog deze week tot en met 26 oktober!

Fijne week allemaal,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten