maandag 28 oktober 2019

Gezellige Regiodag in Hoorn en nu ...aan de taart!


Ik vier al schrijvend aan dit blog met jullie allemaal mijn verjaardag op de maandag morgen. Het voelt heel gezellig en in gedachten deel ik de patchworktaart met jullie bij de koffie!


Na een weekje hard werken op ons terrein, is de winkel nu weer open. 

Zaterdag hadden we een leuke dag bij de Regiodag van het Quiltersgilde in Hoorn


80 quilters genoten van leuke workshops en wij stonden er met de winkel


Ruimte genoeg, dus we konden extra quilts showen naast de winkel


Gerrie had het er maar druk mee....


De dames hadden veel moois meegenomen voor de Show & Tell...


frisse kleurtjes en mooie patronen....


Grappig die tulpjes rondom...


Ik hou van kompassen en cirkels, dus deze .... prachtig!


Lekker scrappy, om de restjes op te maken...


hexagonnen zijn altijd leuk!


Dit was de ochtendworkshop, met stofjes uit onze winkel, een kerst speldenkussen met een stofje van Hatched and Patched in het midden...


regio leidster Marja was voor het laatst en kreeg van iedereen een zelfgemaakte bloem...



En ik val altijd op die grappige etuis en tasjes die iedereen bij zich heeft... te leuk!

Fijne week allemaal!


5 opmerkingen: