maandag 4 november 2019

Er is veel voorbij... nu weer tijd voor nieuwe dingen!



Dinsdag heb ik samen met de mensen van streekmuseum Vredegoed de Quilttentoonstelling afgebroken, die wij daar 4 maanden hadden. Met een beetje weemoed.....


Dank jullie wel lieve bezoekers voor de leuke berichten in het gastenboek en voor jullie komst naar het museum, waar 40 quilts hingen van Vlijtig Liesje en vriendinnen...mooie quiltminiaturen in de vitrine en een verzameling speldenkussens te bewonderen was.
het was een groot succes! Ook veel dank voor degenen die iets uitgeleend hebben, samen hebben we iets moois kunnen tonen waar veel bezoekers van genoten. De komende 2 weken gaan alle spullen weer naar de eigenaars, met een bedankje en een klein cadeautje...... 



Wat ook een cadeautje was... dat Judith Ebbelaar mijn quilt zo prachtig fotografeerde in Houston , Texas bij het International Quiltfestival......

Het meisje met de parel hing heeeeel hoog in de lucht 3 dagen lang. Maar wat een prachtige blauw-witte expositie daar! Het tapijt is blauw, de statafels en al die verschillende blauwe quilts, geweldig!


ja dat is ze, de 2e van linksboven...... Waarschijnlijk gaat ze in juli naar Long Beach, California, waar weer een Quiltfestival plaatsvindt..


Maria, van de dinsdag Quiltbee, is op reis in Amerika en kijk eens wat zij vond in een antiekwinkeltje...deze quilt uit 1920- 1930!
Zij kocht hem en wat een heerlijk patroon en frisse kleurtjes....




Dat gaat natuurlijk meteen kriebelen bij mij en ik ben druk aan het stempelen om deze 6 point stars te maken met 1.5 inch maat aan 1 zijde. 
Ik kreeg ooit van Maria zogenaamde Feedsack stofjes uit Amerika en daar ga ik hem nu van maken... 



Druk ben ik ook met het samenstellen van de Adventkalender 2019, daar moet heel veel voor geknipt, gevouwen en ingepakt worden. gelukkig hebben we 15 sets doosjes bij kunnen krijgen dus ik denk dat hij deze week weer bestelbaar komt in de webshop. Stuur anders even een mailtje als je er heel graag een wil kopen om ook te genieten van dit december project.


Marijke en ik zijn ook druk in de voorbereiding van de landgoed quiltdag in Vorden. Die is volgeboekt maar we hebben een reservelijst waar je je voor kunt aanmelden, stel dat er iemand niet kan... 

Fijne week allemaal!

1 opmerking:

  1. Wat goed dat je Juud had benaderd, zij kan goed fotograferen dat wist ik wel en zij waren er natuurlijk meerdere dagen. Mooi he al dat blauw bij mekaar, mag je trots op zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen