dinsdag 12 november 2019

 Een blog op dinsdag ? ... ja ik vertel zo waar ik zat gisteren....


Eerst even de leuke vogelquilt van Marga laten zien...


Versierde wolvilt vogeltjes, geinspireerd op de quilt van Sue Spargo.
Die gebruikt wolletjes en felle kleurtjes en versiert alles met borduursteken...


Een gouwe ouwe... de Kerst strikjes krans, zo gemaakt hoor!.. Net op tijd af te krijgen voordat de kerstversiering aan de deur kan hangen. 


Van de week heb ik ook de stoffenpakketjes naar de Stoffenclub deelnemers gestuurd. De mooie serie Blue Byrd van Windham dit keer...


De Quiltmania nov/dec kwam binnen, en staat vol gezellige projecten en artikelen om te lezen in je luie stoel...


En wat deed ik gisteren....? 
Ik volgde zelf een heerlijke workshop bij de groothandel en maakte daar deze schattige Kerst Kussenhoes.
Je kunt hem bij ons bestellen als pakket of kom hem in een dag tijd maken op vrijdag 6 december in de workshop


Ik vind dat gingerbread mannetje zo schattig!

Fijne week allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten