maandag 2 december 2019

Het eerste doosje van de Winter Friends Adventskalender is open.....

Het is december en gisteren mocht het eerste pakje van onze Winter Friends Advent Kalender open gemaakt worden.....


De pakjes hangen bij Corrie in een schattig klein boompje...


Nu gaat er elke dag een doosje open; leuk om naar uit te kijken en ik ben benieuwd hoe iedereen het vindt...


Bij Sandra hangen de doosjes aan een paal in de kamer en ze heeft er nu ook lichtjes in gedaan...


Gerrie, die bij ons in de winkel werkt heeft haar grote quilt af! Hij komt uit het boek Quilts from the Colonies van Margaret Mew en hij is prachtig geworden! Ze heeft hem zelf machinaal doorgequilt, op de Quilt-as-you- go methode met de Westalee rulers... 


Hij is zo mooi dat we hem ook meenemen naar Vorden om hem aan jullie te showen in het Kerst-kasteel...

heel mooi...


omdat december in de winkel 'sfeer'betekent, hebben we dit weekend al de kerstspulletjes van zolder gehaald en de winkel prachtig versierd...


Oude bekenden komen weer uit de doos zoals dit lieve borduurwerkje van mijn moeder....


Tussendoor naai ik sterren... en sterren...


Ik ben wel opnieuw begonnen omdat er effen lapjes tussen moesten..., dat had ik even over het hoofd gezien...


Deze foto kwam ik ergens tegen en is zo leuk dat ik heb even aan jullie wil laten zien..
Enig toch die 'wollige' telefoonschapen...

Fijne week allemaal!



2 opmerkingen: