maandag 25 november 2019


Deze week mag de antieke quilt, die Maria in Amerika kocht, bij mij logeren...
Dat is fijn.. dan kan ik hem goed bestuderen... want ik ben in de ban van de 2 -kleurige 6 pointed stars...


De quilt komt uit 1920-1930 maar ziet er verrassend fleurig uit. En hij voelt lekker zacht aan... 


Nu was ik al bezig met sterren,... maar ik ben opnieuw begonnen.. want er zitten telkens 3 effen sterpunten in en dat had ik eerst niet zo gezien...


In de auto gisteren heb ik weer nieuwe sterren genaaid en dat gaat lekker vlot .. (mijn man zat achter het stuur hoor..)


Zodirect komt quiltzusje Marijke om alles door te spreken over de Landgoed Quiltdagen in Vorden op 19 en 20 december.


We hebben er zo'n zin in! We zijn nu druk bezig met het workshop-pakketje..

dat blijft nog even een verrassing!..


Ook ben ik allerlei oude quilts uit de doos aan het opdiepen; in januari verzorg ik een quilttentoonstelling in zorgcentrum Snavelenburg in Maarssen. Mijn quilts zullen daar hangen, aangevuld met borduurwerken van mijn lieve moeder, die er niet meer is)-..
Wat zou ze dat prachtig hebben gevonden, samen een expositie..


Deze week zijn de nieuwe Simply magazines binnengekomen


twee heerlijke decembernummers.. misschien krijg je hem wel in je schoen? 

Fijne week allemaal!



4 opmerkingen: