maandag 8 april 2019

De Quiltzusjes samen op kastelentocht...


Afgelopen week waren we druk bezig in de winkel)-
Met de voorbereiding van de beurs in Rijswijk deze week...
Maar er was ook tijd voor een dagje uit-


Ik ging naar mijn Quiltzusje Marijke om samen op pad te gaan en een nieuwe kasteel locatie te bekijken...
We zijn dan vrolijk en vol verwachting)-
Je hebt zomaar een afspraak op een kasteel, heel sjiek hoor!


We liepen ons te verbazen over zoveel historisch moois, dat we die dag tegen kwamen. Weer een geweldige locatie ontdekt.. net als kasteel Cannenburgh in Vaassen.
Daar zijn we ook helemaal enthousiast over. Donderdag 5 september zit vol maar je kunt nog boeken voor woensdag 4 september


Ik heb voor mijn Quiltzusje en mij een mooi bord laten maken van de Landgoed Quiltdag, en op de beurs kun je bij de stand een flyer krijgen. Gezellig om je daar weer te ontmoeten!


Druk, druk voor de beurs met nieuwe pakketjes....



en nog meer nieuwe pakketjes...)-


En ondertussen de rand aan de Rood Wit Quilt naaien, want die moet mee eind april naar de Rood Wit lezing die ik geef in Nijkerk bij de Ledenvergadering van het Quiltersgilde.


Pa heeft, heel lief, de handen uit de mouwen gestoken, hij heeft Stoffenclub pakketjes gemaakt voor de maand april. Die gaan ook mee naar de beurs, voor mensen die lid willen worden van onze Stoffenclub..


en Binky zie je denken; "wat loopt ze nou weer druk te doen".....


Net af... een andere kleurvariant van de Schering en Inslag, ook leuk in rood wit!


Het naaimandje gaat ook mee naar de beurs,.. voor de stille momentjes aan het einde van een drukke beursdag. Lieve allemaal, tot in Rijswijk do, vr of zaterdag. En als ik wat voor je mee kan nemen, laat het weten via een mailtje. Fijne week! 




1 opmerking: