dinsdag 23 april 2019

Quilters, kastelen en nieuwe stoffen om van te smullen

Heerlijke Paasdagen gehad? Wij hebben genoten en met de familie in de zon gezeten, maar niet stil....
De handen hebben hard gewerkt.
Ik heb mijn dochter geholpen met applicaties opnaaien voor haar textielontwerpen voor haar afstudeercollectie op Artez. Leuk om te doen!

Heb je het nieuwe bord aan de winkel al gezien van ons nieuwe Quilt evenement?
Er zijn nog wat plaatsen vrij op 4 september bij de Landgoed Quiltdag bij kasteel Cannenburg in Vaassen. Klik hier voor meer info


Dit prachtige zitbankje zagen we bij 1 van de kastelen die we bezochten, mijn quiltzusje Marijke en ik....
Kastelen en quilters, dat hoort toch echt bij elkaar


In de winkel zitten we ook niet stil; dit is een nieuw Mini quiltpakket Antieke Driehoekjes, dat ook in het oud-blauw verkrijgbaar is. 


maar... ook ben ik druk met de Rood Wit lezing die ik donderdag bij het Quiltersgilde in Nijkerk houd. Ik heb net 2 rood-witte tops af maar ik zie telkens weer prachtige ontwerpen... zucht..


Ik zou zou aan deze Dear Jane variatie willen beginnen...)-

Er zijn ook nieuwe verleidelijke stofjes binnen gekomen; 

De prachtige retroprins en antieke kleuren zijn tijdloos mooi.
Ik heb ze vanmorgen in de webshop gezet..

Fijne week allemaal!


2 opmerkingen:

  1. Love it. Dank je wel vanuit de USA. Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig zus!
    Hier ben ik ook lekker quiltactief bezig, succes donderdag!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen