maandag 22 juli 2019

Laatste weekje winkel, voor de vakantie......


Ik ben vanmorgen begonnen met het opfrissen van de webshop, leuke nieuwe fotos geplaatst, bakje koffie er bij)-
Zo ziet alles er weer nieuw uit..
Deze week is de winkel nog open en daarna sluiten wij 3 weekjes om vakantie te houden, daar ben ik best wel even aan toe....


De Quiltbee is er ook nog deze week, je kunt lekker aansluiten als je wilt, zie de Agenda


Joke vierde vorige week haar verjaardag tijdens de dinsdag Quiltbee en ze werd verwend door mij... met een kleedje


En door Jolanda met een schattig kussen...


Donderdag was ik op pad met mijn Quiltzusje Marijke
Naar de Bommelerwaard ....kasteel Ammersoyen


Een joekel van een Middeleeuwse burcht, en ja je raad het al... daar gaan we jullie ook verwelkomen in voorjaar 2020


Prachtige details heeft dit kasteel, we waren onder de indruk!


Ik ben alweer bezig aan een nieuw project, dat nog even af moet voor de Open Dag op 31 augustus


Een gezellige winterquilt in flanellen stoffen en een bijpassende tafeloper..Je kunt ze zien op de Open dag en dan ook het pakket kopen..

Fijne week allemaal!


3 opmerkingen:

  1. Weer een gezellig blogje om te lezen. Ammerzoden is voor mij dichterbij. Misschien lukt het me dan. Begin september komt slecht uit voor mij. Vast er. Fij e vakantie toegewenst.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 🤓🤓🤓🤓 Vast een fijne vakantie toegewenst!😉🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast een fijne vakantie !😎

    BeantwoordenVerwijderen